sobota, 1 stycznia 2011

Sylwester / Powitanie roku 2011 ;*

No wiec,pisałam trochę jakiś porad, na ubiór,o chłopakach, o związkach to teraz dam coś od siebie :')


No więc wczoraj był tak zwany SYLWESTER. i spędziłam go niesamowicie,naprawdę mi sie podobało, moja przyjaciółka Bianca ma urodziny 1 stycznia, i organizowała impreze przy okazji sylwestrową i jakże urodzinową więc zorganizowała jedną wielką, w clubie pulse&spicy, podobały mi się oświetlenia,niebiesko,czerwone.
były oczywiście %%%% chlałam same Bacardi Breezer,WKD,TVX,Smirnoff Ice, i jakiegoś zajebistego szampana pomarańczowego < 3
Oczywiście  odliczaliśmy od 15. i jak doszliśmy do zera to trzeba było pocałowac swojego partnera,kogoś kto Ci się podoba.. oczywiście odliczaliśmy na dworze i były pięękne fajerwerki naprawdę!
Oczywiście dużo muzyki, jak i te  nowe, to i te stare fajne, każdy świetnie się bawił,tańczył,pił no i wogóle ten sylwester był bardzo udany ... dziękuję moim znajomym/przyjaciołom i mojemu zajeb*stemu chłopakowi że uczynili 2010 wspaniałym rokiem,naprawde wiele do zapamiętania, zostanie wiele wspomnień..


Ogólnie to teraz jest 2:09 u mnie w Anglii, w Polsce 3:09, siedze sobię z Biancą gadamy,słuchamy muzyki,śpiewamy i obejrzałyśmy dużo odcinków 'Egzorcyzmy Emilly Rose' .. :L
brawa dla nas, potem jak cokolwiek za hałasowało to my w zawał serca popadałyśmy,teraz jest weselej bo gadamy na MSN WEBCAM z Callumem & Jak'em i wogole fajnie jest :' )




 Chciałabym wam wszystkim za coś podziękować ...


1. Jake G - Dziękuję za to że jesteś tu dla mnie, że sprawiasz że się uśmiecham nawet kiedy nie chcę,że znosisz te wszystkie moje humorki .. zawsze mogę na Ciebie liczyć, Kocham Cię ponad wszystko! 20/11/10. mam nadzieje że na zawszę. < 3 ;* ;*


2. Bianca L. - Dziękuję Ci za to że jesteś, że zawsze jesteś tu dla mnie i mogę na Ciebie liczyć,Zawsze mogę do Ciebie zadzwonić nawet o 3 w nocy, i histeryzować i klnąć na zycie jaki ten świat jest do dupy,ty zawsze mnie zrozumiesz, jesteś niesamowita! Dziękuję ;* ;*  BFF < 33


3. Jake S. - Dziękuję za to że jako jedyny, ZAWSZE ALE TO ZAWSZE ZAWSZE ze mną rozmawiasz/piszesz ... nie wazne Co się dzieje, Tobie zawsze mogę się wygadać ... Chociaż czasami nie możesz sobię wbić tego do głowy że zależy mi na Tobie,Obchodzi mnie to co się stało jak masz zły humor,i wpierdole każdzej szmacie która złamie Ci serce ... a Dlatego że Ty zawsze jesteś tu dla mnie głupku ;*


4. Grzegorz W - bez niego świat byłby  .... niewiem,ale on jest zajeb*sty! < 3


I wiele wiele innych .. naprawdę was Kocham ;* ;*

1 komentarz: