niedziela, 16 stycznia 2011

-
Nikt nie potrafi kłamać, nikt nie potrafi niczego ukryć, jeśli patrzy komuś prosto w oczy. A każda kobieta posiadająca choć odrobinę wrażliwości potrafi czytać z oczu zakochanego mężczyzny. Nawet jeśli przejawy tej miłości bywają czasem absurdalne.



- Co tutaj robisz?
- Powiedzieli mi, gdzie mogę Cię znaleźć. Pomyślałem, że przyda Ci się prawdziwy przyjaciel. Jestem z Ciebie dumny. Jak się czujesz?
- Bywało lepiej, ale wiesz co? Dzięki, że jesteś przy mnie... naprawdę.

- Już zawsze będę Twoim przyjacielem.

Patrząc na to co powiedziałam, na wszystkie marzenia jakie miałam, doszłam do wniosku, że jeśli spełnienie swoich marzeń oznacza życiowy sukces, to niektórzy mogliby nazwać mnie nieudacznikiem.
Najważniejsze, żeby nie przejmować się niepowodzeniami. Zapomnieć o tym co było. Ale trzeba zdać sobie sprawę z tego, że nie każdy dzień będzie słoneczny. A kiedy już zgubisz się w ciemnościach, pamiętaj, że tylko na ciemnym niebie zobaczysz gwiazdy, które cię poprowadzą. Nie bój się błędów, potknięć i upadków, ponieważ zazwyczaj największą nagrodą jest przezwyciężenie swoich słabości. Może zdobędziesz wszystko o czym marzyłeś. A może nawet o wiele więcej. Kto wie, gdzie życie cię poprowadzi? Droga jest długa, a na końcu dowiesz się, że podróż oznacza cel.

chcę ferię, jakaś patologia mnie tu bierzę :(
nudny dzień.
oprócz kina z Biancą.
ale co się dziwić, NIEDZIELA.

może jutro będzie lepiej bo poniedziałek i może wreszcie będzie się coś dało.
potrzebuję iść na spacer z moim psychologiem, jakoś tak mi brakuje tego transu
w który popadam rozmawiając z nim <3 
jak dobrze jest miec PRAWDZIWEGO PRZYJACIELA <3 
on jest dla mnie właściwie wszystkim.

Natalia + Jake G? phaa.
on mnie wkurwia, ja go wkurwiam i tak się kochamy.
on ma prawo mieć swoje zdanie, ale ja mam prawo mieć je w dupie.
 mam to gdzieś, zwisa mi to .. będzie co będzie, jakos się z tego powodu nie dołuje.

fascinated by make up.

 

2 komentarze:

  1. nie wiem co mam napisać :O
    post filozoficzny, jak w mordę strzelił. Cóż, nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  2. co fakt , to fakt ! Nic dodać nic ująć ! :oo

    OdpowiedzUsuń